hi ! saya Nurul Najwa Binti Sulaiman . Panggil saya Wawa . >.< , Umur saya 18 Tahun . Saya Berasal Dari Selangor .
bosan , BOSAN , bosan (!) [sahabat selamanya]
posted on Saturday, 4 February 2012 at 23:38


grr , dah lama nurul tak keluar dengan kawan-II rapat nurul ! 
dorang macam mane eh ? 
sehat ke ? 
sejak dah habis sekolah ni ,  nurul duduk rumah jek . 
nak kerja , tiba-II mama tak kasi pulak . humm , ntah kenapa lha .
bosan kot , duk rumah jek . 
naseb baik lha badan nurul maintain jek . haha . 
bangga weyh !!

haha , btw , 13.2 nie mbew-II jak hang out p KL .
syok gila lha ble dorang plan cam uh . 
dah lama ta jumpa mereka . 
teringat plak nurul tyme zaman sekolah . 


yaya , nurul , fiza and dyan .

kami sebenarnya berlima . 
tapi , lagi seorang uh teruna .
ada pix kami berlima tapi , ntah kemana menghilang . hehe .
[sebenarnya malas nak selongkah  dalam pendrive lha] 

tapi , nurul berharap sangat persahabatan kami tak terputus sampai bila-II .
bukan senang aw nak cari kawan sehebat mereka .
tapi , musuh senang kita cari kan ?  ; 
jadi , nurul nasihatkan korang perlu bijak memilih kawan ,
pilih kawan yang 'TERHEBAT' yang untuk kita yang selalu ada ketika kita senang dan susah .
dan , jangan bijak mengumpul musuh pulak okeh !


thank You !
waSalam ~
[peace (Y)]


Labels:

layout, x