hi ! saya Nurul Najwa Binti Sulaiman . Panggil saya Wawa . >.< , Umur saya 18 Tahun . Saya Berasal Dari Selangor .
frist tyme masak mee kung fu dan paprik !
posted on Wednesday, 11 January 2012 at 19:25


wah , sejak nurul dah habis sekolah ni , nurul langsung tak buat apa-II kerja pun .
duduk rumah makan , tidur saja (!)
silap hari bulan makin naik lah badan nurul ni . hehe .
ntah -II badan nurul jadi macam badan DOMO (!_!)
oh , TIDAKK (!) haha .

so , sementara nurul dekat rumah jek ni .
nurul cuba-II lah belajar memasak .
nanti dah kahwen senang lah kan (?) 
nanty tak payah mengelabah nak masak untuk suami . haha .
minggu ni dah dua masakkan nurul belajar aw tanpa pertolongan mama .
mama just jadi tukang comment jek (!) haha .

PERTAMA , nurul cuba masakkan paprik . alar , lauk untuk nasi paprik tu (!) 
nurul na masak paprik sebab teringin sangat nak makan .
pada mulanya , nurul mintak tolong mama masakkan .
tapi , dia suruh nurul yang masak .
sumpah (!) nurul tak pernah masak lauk tu .
di sebabkan lapar dan teringinb sangat , nurul try lah . 
akhirnya , jeng jeng jeng (!) 
menjadi (!)
malah , mama puji sedap (!) 
wah , wah , dah boleh jadi masterchef ni . hehe .


KEDUA , malam tadi nurul tengok mama masak mee kung fu untuk pelangangnya dan papa pulak tukang nyebuk. haha .
biasalah , mama taukeh kedai makan manakala papa pulak polis (MESS) .
so . jadi riuh lah law dorang ada .
papa suruh nurul masak mee kung fu tu ,
jadi nurul pun try .
hehe , di sebabkan mama kacau . 
mee kung fu tu kurang menjadi .
tapi ,rasa  nya tetap sedap aw . 

mee kung fu nurul (!) :)


kepada sesiapa yang nak belajar , nurul boleh ajar kan (!) 
tapi , kena bayar aw . haha . (peace !)



Labels:

layout, x